Metody komunikace s veřejností Knihovny města Plzně, p. o – Mgr. Kateřina Smílková
Mgr. Kateřina Smílková
Bachelor's thesis
Metody komunikace s veřejností Knihovny města Plzně, p. o
Communication Methodology with the Public of Pilsen Municipal Library, A.O.
Anotácia:
Bakalářská práce „Metody komunikace s veřejností Knihovny města Plzně, p. o.“ pojednává o systematizaci komunikačních aktivit instituce jako základu pro utváření uceleného image organizace a obsahuje analýzy činnosti Knihovny města Plzně, které zavedení systematické práce s veřejností předcházejí, a plán komunikace. Komunikace je chápána jako nezbytná aktivita pro neziskové organizace, pro něž je, …viacAbstract:
Bachelor thesis ‘Communication Methodology with the Public of Pilsen Municipal Library, A.O.’ considers the systematization of the establishment’s communication activities as a basis for creating a compact image of the organization and contents analysis of Pilsen Municipal Library activities, which implement systematic work with the public in the first place, as well as a communication strategy. Communication …viacKľúčové slová
Veřejné knihovny komunikace komunikace s veřejností public relations integrovaná komunikace korporací mediální analýza komunikační audit Knihovna města Plzně Communication communication with the public integrated communication of corporations media analysis audit of communication strategy Pilsen Municipal Library
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v5d7k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedúci: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas -
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Integrovaná marketingová komunikace obchodní korporace
Petr Kurz