Beáta BAJZOVÁ

Bakalářská práce

Využití nových trendů v marketingové komunikaci v Pizzerii La-Primavera

Utilization of the most recent trends in marketing communication in Pizzeria La - Primavera
Anotace:
Prostredníctvom bakalárskej práce by sa mala analyzovať situácia vo vybranej pizzerii, Pizzerii La {--} Primavera, z hľadiska marketingovej komunikácie a využívania nových trendov v tejto komunikácii, prípadne zavedenie ďalších potrebných komunikačných prostriedkov. Bakalárska práca sa skladá z dvoch hlavných častí. V teoretickej časti sú vysvetlené hlavne dôležité pojmy z marketingovej komunikácie …více
Abstract:
My bachelor work analyses the situation in a particular pizzeria: La {--} Primavera, mainly from the perspective of its marketing communication and utilization of the most recent trends within communication, as well as the need of introducing further necessary means of communication. The work consists of two comprehensive chapters. The first part looks at and explains the most essential terminology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Zveřejnit od: 22. 5. 2009
Identifikátor: 11711

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAJZOVÁ, Beáta. Využití nových trendů v marketingové komunikaci v Pizzerii La-Primavera. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika