Bc. Bin Ma
Diplomová práce
Efektivní gerilový marketing
The Effectiveness of Guerrilla Marketing
Anotace:
Guerrilla marketing je inovativní a nekonvenční forma marketingu, která se stala populárním nástrojem v marketingovém průmyslu. Společnostem v této oblasti přináší mnoho výhod, jako je snížení nákladů, globální pokrytí, interaktivita, přidaná hodnota a konkurenceschopnost. K úspěchu však vyžaduje dobré marketingové kanály.Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingové kanály a efekty týkající se …víceAbstract:
Guerrilla marketing is an innovative and unconventional form of marketing that became a popular tool of marketing. It brings many advantages to companies, such as cost reduction, global coverage, interactivity, added value and competitiveness. However, it requires good marketing channels to succeed.This thesis focuses on marketing channels and effects regarding guerrilla marketing and analyzing these …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7002
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2022
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 1. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Kopáček -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková -
Social Guerilla marketing
Tereza Hejkalová -
Možnosti využitia Facebooku a guerillového marketingu v Knižnici Antona Bernoláka v Nových Zámkoch
Andrea Szászová -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 2. 2022
Kohout, J.
1. 2. 2022