Marketing destinace cestovního ruchu – Ing. Martina Hubačová
Ing. Martina Hubačová
Bakalářská práce
Marketing destinace cestovního ruchu
Marketing tourist district
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingu destinace cestovního ruchu. Toto téma je velmi rozsáhlé. Cílem práce je čtenáři představit jen vybrané problémy tohoto tématu. První část práce se zabývá výkladem marketingového výzkumu a jeho popisu, marketingovou strategií a její využití v cestovním ruchu a v neposlední řadě se zaměřuje jen okrajově na komunikační strategii v cestovním ruchu. V druhé …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing of tourism destination. This topic is very extensive. The goal is to introduce only selected issues on this subject. to reader. The first part deals with the interpretation of marketing research and its description, marketing strategy and its use in tourism and finally focus on the communication strategy in tourism. In the second part I present some methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kuwtn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Oponent: Ing. Miloš Brábník, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie vybrané destinace
Petra Stumpfová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe