Ing. Martina Hubačová
Bachelor's thesis
Marketing destinace cestovního ruchu
Marketing tourist district
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingu destinace cestovního ruchu. Toto téma je velmi rozsáhlé. Cílem práce je čtenáři představit jen vybrané problémy tohoto tématu. První část práce se zabývá výkladem marketingového výzkumu a jeho popisu, marketingovou strategií a její využití v cestovním ruchu a v neposlední řadě se zaměřuje jen okrajově na komunikační strategii v cestovním ruchu. V druhé …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing of tourism destination. This topic is very extensive. The goal is to introduce only selected issues on this subject. to reader. The first part deals with the interpretation of marketing research and its description, marketing strategy and its use in tourism and finally focus on the communication strategy in tourism. In the second part I present some methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kuwtn/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
- Reader: Ing. Miloš Brábník, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie vybrané destinace
Petra Stumpfová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe