Geneze narativní struktury scénáře Ztraceni v Mnichově – Lucie Palkosková
Lucie Palkosková
Bachelor's thesis
Geneze narativní struktury scénáře Ztraceni v Mnichově
Lost in Munich: Genesis of Narative Structure
Anotácia:
Cílem této práce je sledovat vývoj narativní struktury filmu Ztraceni v Mnichověnapříč verzemi scénáře, tyto změny popsat a pokusit se zpětně rekonstruovat,jak autor při psaní postupoval. Účelem tohoto výzkumu je lépe pochopit, jakpracovat při vývoji filmu s takto složitou strukturou, a následně hypotézy vzešléz analýzy filmu i jednotlivých verzí scénáře ověřit při rozhovoru s autorem.Abstract:
The aim of this work is to analyze and describe the changes, which were madethrough the development of the script and try to reconstruct author’s style ofwork. The purpose of this research is to better understand how to write a storywith such a complex structure and to verify hypothesis obtained by the analysisof the film and the versions of the script in an interview with the author himself.Kľúčové slová
česká kinematografieKľúčové slová
mockumentKľúčové slová
rozhovory (text)Kľúčové slová
práce scenáristyKľúčové slová
scenáristéKľúčové slová
narativitaKľúčové slová
scenáristika
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10115
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2017
- Vedúci: Tereza BRDEČKOVÁ
- Oponent: Lucia KAJÁNKOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie
Práce na příbuzné téma
-
Financování české kinematografie v období pandemie COVID-19
Lucie Andrlíková -
Přísně utajená komunikace. Česká kinematografie a cenzura, případ Filmového studia Barrandov v letech 1962-1970.
Lukáš Skupa -
Česká kinematografie v letech 1937 - 1945
Eliška SYŘÍNKOVÁ -
Česká kinematografie v letech 1938-1948 a Miloš Havel
Jana Koželová -
Instrumentální politizace dějin: Případ soudobé české kinematografie
Kateřina OPATRNÁ -
Podpora kinematografie v ČR po roce 1989
Jan Hrdina -
Na západ od východu: Transformace české porevoluční kinematografie
Lukáš Vích -
Česká kinematografie v letech 1939-1945
Tereza LAIPERTOVÁ