Bc. Tomáš Vojta

Master's thesis

Aplikace marketingové atribuce v digitálních kampaních

Application of attribution in digital marketing campaigns
Abstract:
Diplomová práce „Aplikace marketingové atribuce v digitálních kampaních” se v teoretické části zaměřuje na vysvětlení základních pojmů, metrik a postupů v oblasti digitální analitiky, do které spadá problematika marketingové atribuce. Práce se nadále věnuje výhodám využitelnosti webové analytiky v oblasti finančního rozhodování tak i její nedostatky. V praktické části vysvětluji principy chování zákazníků …more
Abstract:
In theoretical part, the Master thesis „Application of attribution in digital marketing campaigns” focuses on the explanation of basic concepts, metrics and practices in the field of digital analytics, which includes the knowledge of marketing attribution. The work continues to describe the benefits of web analytics in financial decision as well as its shortcomings. In the practical part are explained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 8. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 9. 2014
  • Supervisor: Mgr. Robert Němec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta