Aplikace marketingové atribuce v digitálních kampaních – Bc. Tomáš Vojta
Bc. Tomáš Vojta
Master's thesis
Aplikace marketingové atribuce v digitálních kampaních
Application of attribution in digital marketing campaigns
Abstract:
Diplomová práce „Aplikace marketingové atribuce v digitálních kampaních” se v teoretické části zaměřuje na vysvětlení základních pojmů, metrik a postupů v oblasti digitální analitiky, do které spadá problematika marketingové atribuce. Práce se nadále věnuje výhodám využitelnosti webové analytiky v oblasti finančního rozhodování tak i její nedostatky. V praktické části vysvětluji principy chování zákazníků …moreAbstract:
In theoretical part, the Master thesis „Application of attribution in digital marketing campaigns” focuses on the explanation of basic concepts, metrics and practices in the field of digital analytics, which includes the knowledge of marketing attribution. The work continues to describe the benefits of web analytics in financial decision as well as its shortcomings. In the practical part are explained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 8. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jm1xq/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2014
- Supervisor: Mgr. Robert Němec
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Produktová analytika za použití dat z Google Analytics
Tomáš Vopička -
Využití nástroje Google Analytics v prostředí knihoven veřejných vysokých škol
Alena Brožová -
Rozbor využití Google Analytics v Hotelu Botanique
Štěpán Konečný -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová