Bc. Martin Koutný

Diplomová práce

Komparace marketingových nástrojů dvou sportovních klubů

Comparison of marketing tools of two sports clubs
Anotace:
Koutný, M. Komparace marketingových nástrojů dvou sportovních klubů. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Fakulta sportovních studií, 2016. Cílem diplomové práce je komparace vybraných marketingových nástrojů a jednotlivých částí marketingového mixu. V teoretické časti je popsána historie marketingu, charakteristika marketingového mixu a komunikačních nástrojů. V praktické části popisuji …více
Abstract:
Koutny, M. The comparison of marketing tools of two sports clubs. Diploma thesis. Brno: Masaryk University in Brno, Faculty of Sports Studies, 2016. The aim of this thesis is the comparison of selected marketing tools and individual parts of the marketing mix. The theoretical part describes the history of marketing, characteristics of marketing mix and communication tools. The practical part describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií