Komparace marketingových nástrojů dvou sportovních klubů – Bc. Martin Koutný
Bc. Martin Koutný
Master's thesis
Komparace marketingových nástrojů dvou sportovních klubů
Comparison of marketing tools of two sports clubs
Anotácia:
Koutný, M. Komparace marketingových nástrojů dvou sportovních klubů. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Fakulta sportovních studií, 2016. Cílem diplomové práce je komparace vybraných marketingových nástrojů a jednotlivých částí marketingového mixu. V teoretické časti je popsána historie marketingu, charakteristika marketingového mixu a komunikačních nástrojů. V praktické části popisuji …viacAbstract:
Koutny, M. The comparison of marketing tools of two sports clubs. Diploma thesis. Brno: Masaryk University in Brno, Faculty of Sports Studies, 2016. The aim of this thesis is the comparison of selected marketing tools and individual parts of the marketing mix. The theoretical part describes the history of marketing, characteristics of marketing mix and communication tools. The practical part describes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jdwuu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedúci: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / odbor:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec