Bc. Martin Koutný

Master's thesis

Komparace marketingových nástrojů dvou sportovních klubů

Comparison of marketing tools of two sports clubs
Abstract:
Koutný, M. Komparace marketingových nástrojů dvou sportovních klubů. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Fakulta sportovních studií, 2016. Cílem diplomové práce je komparace vybraných marketingových nástrojů a jednotlivých částí marketingového mixu. V teoretické časti je popsána historie marketingu, charakteristika marketingového mixu a komunikačních nástrojů. V praktické části popisuji …more
Abstract:
Koutny, M. The comparison of marketing tools of two sports clubs. Diploma thesis. Brno: Masaryk University in Brno, Faculty of Sports Studies, 2016. The aim of this thesis is the comparison of selected marketing tools and individual parts of the marketing mix. The theoretical part describes the history of marketing, characteristics of marketing mix and communication tools. The practical part describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií