The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic – Mikhail Serebriannikov
Mikhail Serebriannikov
Doctoral thesis
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Vliv vratek na chování spotřebitelů při nákupu zboží online na trhu s oděvy v České republice
Anotácia:
Cílem práce je formulovat doporučení pro řešení vrácení zboží na trhu s oblečením zakoupeným online. Bude zkoumat vnitřní vliv vratek na chování spotřebitelů při nákupu oblečení na internetu v České republice, nejvíce ve fázi nákupu a po nákupu. Disertační práce se zaměřuje na oblast fáze po nákupu v e-shopu, její vliv na chování spotřebitele. Analýza přináší faktory ovlivňující zákazníky v okamžiku …viacAbstract:
The aim of the thesis is to formulate recommendation for handling returns on the market with clothes purchased online. It will examine internal impact of returns on consumer behavior when shopping for clothes online in Czech Republic, most of all the shopping and post purchase phases. The dissertation focuses on the area of post purchase stage in e-retailing, its impact on consumer behavior. The analysis …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEREBRIANNIKOV, Mikhail. \textit{The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic}. Online. Dizertačná práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/44mt5w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsDoctoral programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Tendence chování spotřebitelů při nákupu vybraného zboží
Kamila Pirná -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova