Image jako nástroj konkurenceschopnosti vybrané destinace – Bc. Barbora VOKROJOVÁ
Bc. Barbora VOKROJOVÁ
Master's thesis
Image jako nástroj konkurenceschopnosti vybrané destinace
Image as a Tool for Competitiveness of a Selected Destination
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na téma Image jako nástroj konkurenceschopnosti vybrané destinace. Zkoumanou destinací bylo zvoleno Porto. Práce je strukturována na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou vymezeny pojmy související s cestovním ruchem, destinací a destinačním marketingem. V praktické části je představena vybraná destinace, provedena sekundární analýza dat a dotazníkové …moreAbstract:
The Master's thesis is focused on the topic of Image as a tool for competitiveness of a selected destination. The city of Porto was chosen as the research destination. The thesis is composed of a theoretical part and a practical part. Terms relevant to tourism, destination and destination marketing are defined in the theoretical part. In the practical part the selected destination is introduced, followed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOKROJOVÁ, Barbora. Image jako nástroj konkurenceschopnosti vybrané destinace. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Dopad mezinárodních programů mobilit na cestovní ruch hostitelské destinace
Barbora JAKŠÍKOVÁ -
Udržitelný cestovní ruch ve vybrané destinaci
Nicola Dutkovičová -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Význam segmentu 55+ pro rozvoj cestovního ruchu destinace
Štěpánka Válková