Bc. Martin Pacourek
Bachelor's thesis
Event marketing a možnosti jeho aplikace
Event marketing and it’s possible applications
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje studii event marketingu a určuje,jakou pozici zaujímá v marketingovém mixu firem. V teoretické části se zabývá obecnými poznatky event marketingu.Dále v praktické části uvádím, proč je Red Bull na rozdíl od Semtexu absolutním světovým fenoménem v prodeji energy drinků.Abstract:
The thesis deals with the study of event marketing and determines what position held in the marketing mix of companies. The theoretical part deals with general knowledge of event marketing. In the practical part I tell, why is the Red Bull unlike Semtex absolute global phenomenon in the sale of energy drinks.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/but1z/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Pavel Klička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event marketing
Šárka Hájková -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová