Event marketing a možnosti jeho aplikace – Bc. Martin Pacourek
Bc. Martin Pacourek
Bakalářská práce
Event marketing a možnosti jeho aplikace
Event marketing and it’s possible applications
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje studii event marketingu a určuje,jakou pozici zaujímá v marketingovém mixu firem. V teoretické části se zabývá obecnými poznatky event marketingu.Dále v praktické části uvádím, proč je Red Bull na rozdíl od Semtexu absolutním světovým fenoménem v prodeji energy drinků.Abstract:
The thesis deals with the study of event marketing and determines what position held in the marketing mix of companies. The theoretical part deals with general knowledge of event marketing. In the practical part I tell, why is the Red Bull unlike Semtex absolute global phenomenon in the sale of energy drinks.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/but1z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event marketing
Šárka Hájková -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová