Consumer behaviour on the wine market compared in selected countries of the EU – Bc. Dagmar Fialová
Bc. Dagmar Fialová
Diplomová práce
Consumer behaviour on the wine market compared in selected countries of the EU
Chování spotřebitele na trhu s vínem ve srovnání vybraných zemí EU
Anotace:
Práce pojednává o problematice chování spotřebitele na trhu s vínem ve vybraných zemích EU, tyto země jsou Česká republika, Chorvatsko a Francie. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První ukazuje literární východiska marketingového výzkumu a chování spotřebitele. Druhá je založena na praktické analýze trhu s vínem a na výsledcích vlastního marketingového výzkumu formou dotazníku. Jedna kapitola …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of consumer behaviour on the wine markets of selected countries of the EU, these are the Czech Republic, Croatia and France. The work is divided into two main parts. The first one shows the literature review of marketing research and consumer behaviour. The second one is based on practical analysis of wine industry and on results of own market research in form of questionnaire …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / European Studies in Business and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva