Postoje vesnických učitelů k integrovaným žákům se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy – Bc. Veronika Čápová
Bc. Veronika Čápová
Bachelor's thesis
Postoje vesnických učitelů k integrovaným žákům se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy
Attitudes of the village teachers towards the integrated pupils with specific malfunctions learning on the basic stage of the elementary school
Abstract:
Tato bakalářská diplomová práce si klade za cíl objasnit, jaký postoj mají učitelé na vesnických základních školách ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, se zaměřením na učitele prvního stupně vesnických základních škol. Teoretická část práce je zaměřena na specifické poruchy učení, osobnost učitele a osobnost žáka s poruchami učení a možnosti práce se žákem s poruchou učení. V empirické …moreAbstract:
This bachelor’s thesis aims to illustrate the village teachers‘ attitude to the pupils‘ education who suffer from specific learning disorder. It is concentrated on elementary classes at village schools. The theoretical part of the thesis focusses on specific learning disorder, the personality of the teacher and the personality of the pupil with specific learning disorder and the possibilities how to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ng80z/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2011
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČÁPOVÁ, Veronika. \textit{Postoje vesnických učitelů k integrovaným žákům se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2011. Available from: https://theses.cz/id/45k8do/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Zkušenosti pedagogů při práci s žáky s dysgrafií na 1. stupni základní školy
Nikol Kohoutková -
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Hudební činnosti pro žáky s poruchami učení s využitím expresivních přístupů
Kateřina BAZELOVÁ -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Učitel s poruchou učení
Dana Najkerová -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová