Barbora Pýchová

Diplomová práce

Praha jako kulturní značka

Prague as a culture brand
Anotace:
Práce "Praha jako kulturní značka" se věnuje významu jména města Prahy ve světě a jakým způsobem se Praha prezentuje. Zaměřuje se také na její vizuální identitu a logo, kterým je na začátku práce věnována i obecná část a uvedení do celé problematiky. V druhé části práce je zpracován projekt "Prague's letters", který ukazuje možnost nové formy propagace jména Prahy ve světě.
Abstract:
The thesis "Prague as a culture brand" deals with the meaning of the name "Prague" in the international context and how Prague presents itself. Further, it is focused on Prague's visual identity and logo. The first and general part of the paper is dedicated right to visual identity and logo and to the introduction into the topic as a whole. The second part describes the project "Prague's …více
 

Klíčová slova

Kultura Praha Logo Značka
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: Irena Tyslová
  • Oponent: Markéta Dianová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37690

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management