Analýza monitoringu tištěných médií Českého svazu kanoistiky v sezóně 2014 – Vendula HERZÁNOVÁ
Vendula HERZÁNOVÁ
Master's thesis
Analýza monitoringu tištěných médií Českého svazu kanoistiky v sezóně 2014
Analysis of print media monitoring Czech canoe union in 2014 season
Anotácia:
Práce se zabývá analýzou monitoringu tištěných médií Českého svazu kanoistů, který probíhal v sezóně 2014. Pomocí sekundární analýzy je zpracováno 928 článků s tématikou slalomu a sjezdu na divoké vodě, rychlostní kanoistiky a vodáctví. Články byly zachyceny v období 1. 4. 2014-31. 10. 2014, podle zadaných klíčových slov.Abstract:
The thesis compile analysis of print media monitoring Czech canoe union, which took place in 2014 season. Using a secondary analysis, I compiled 928 articles with canoe slalom, downriver, flatwater canoeing and water tourism theme. Articles were found by using keywords in the period between 1. 4. 2014- 31. 10. 2014.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zverejniť od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HERZÁNOVÁ, Vendula. \textit{Analýza monitoringu tištěných médií Českého svazu kanoistiky v sezóně 2014}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Physical Culture. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/46j0yn/.
Jak správně citovat práci
HERZÁNOVÁ, Vendula. Analýza monitoringu tištěných médií Českého svazu kanoistiky v sezóně 2014. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / odbor:
Physical Education and Sports / Recreology
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička
Názov
Vložil
Vložené
Práva