Charakteristika a marketingová strategie města Nymburk – Anna Antošová
Anna Antošová
Bachelor's thesis
Charakteristika a marketingová strategie města Nymburk
Characteristics and marketing strategy of Nymburk city
Abstract:
Téma: Charakteristika a marketingová strategie města NymburkBakalářská práce se zabývá tématem marketingové strategie města Nymburk. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá charakteristikou marketingového prostředí a marketingového mixu obce. Ve zkratce také popisuje historický vývoj marketingu měst a obcí. Praktická část se zabývá charakteristikou …moreAbstract:
Title: Characteristics and marketing strategy of Nymburk cityThe Bachelor Thesis deals with the topic of the marketing strategy of Nymburk. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the characteristics of the marketing environment, the marketing mix of the municipality. In short, it also describes the historical development of marketing of cities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11859
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2020
- Supervisor: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANTOŠOVÁ, Anna. \textit{Charakteristika a marketingová strategie města Nymburk}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/46kpqu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Městský marketing v Rožnově pod Radhoštěm
Marek Havran -
Městský marketing a tvorba marketingového plánu na příkladu města Písek
Alena Stellnerová -
Marketing a marketingová komunikace města Stříbra
Radka Nováková -
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights