Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska – Filip Červinka
Filip Červinka
Bakalářská práce
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
The progress and the effectiveness of advertising campaigns from a psychological point of view
Anotace:
Psychologie reklamy a její vliv na správný průběh a účinnost marketingové činnosti je velice zajímavá oblast s širokým spektrem dosud neprobádaných oblastí. Bakalářská práce na téma „Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska“ se v teoretické části nejdříve zaměřuje na samotný význam pojmu „reklama“ a na popsání jednotlivých typů reklamní komunikace. V práci jsou také uvedeny základní …víceAbstract:
The psychology of advertising and its influence on the proper course and effectiveness of marketing activities is a very interesting area with a wide range of hitherto unexplored areas. This bachelor thesis “Progress and efficiency of advertising campaign from the point of psychological view” is focused on the very meaning of the term “advertising” and describes the various types of advertising communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8283
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Uplatnění psychologie v marktetingu
Sandra Hlaváčová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
Pavlína Valová -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Michaela Kadlecová -
Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu
Veronika Líšková -
Psychologie reklamy v politické kampani
Sebastian Kemel
Název
Vložil
Vloženo
Práva