Mgr. Igor PETROVICS

Bakalářská práce

Marketing cestovního ruchu regionu Praha, Střední Čechy

Marketing of tourism destination Prague and Central Bohemia .
Anotace:
V teoretické části jsou základní fakta, definice turismu, destinace a teoretické marketingové poznatky z různých zdrojů. V části praktické práce monitoruje organizace, které se podílejí na marketingu destinace Praha a Střední Čechy a jejich činnost. Zjištěná fakta na závěr porovnává s teorií a navrhuje postup pro zlepšení marketingu a propagace destinace.
Abstract:
There are basic facts in the theorethical part, definition of terms such as tourism, destination and marketing information from different sources. In the practical part there is a monitoring of organisations that are taking part in marketing of destination Prague and Central Bohemia. At the conclusion there is a comparison of theoerthical knowledge and the discovered facts and suggestions for possible …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4870

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PETROVICS, Igor. Marketing cestovního ruchu regionu Praha, Střední Čechy. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace