Marketing cestovního ruchu regionu Praha, Střední Čechy – Mgr. Igor PETROVICS
Mgr. Igor PETROVICS
Bakalářská práce
Marketing cestovního ruchu regionu Praha, Střední Čechy
Marketing of tourism destination Prague and Central Bohemia .
Anotace:
V teoretické části jsou základní fakta, definice turismu, destinace a teoretické marketingové poznatky z různých zdrojů. V části praktické práce monitoruje organizace, které se podílejí na marketingu destinace Praha a Střední Čechy a jejich činnost. Zjištěná fakta na závěr porovnává s teorií a navrhuje postup pro zlepšení marketingu a propagace destinace.Abstract:
There are basic facts in the theorethical part, definition of terms such as tourism, destination and marketing information from different sources. In the practical part there is a monitoring of organisations that are taking part in marketing of destination Prague and Central Bohemia. At the conclusion there is a comparison of theoerthical knowledge and the discovered facts and suggestions for possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4870
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETROVICS, Igor. Marketing cestovního ruchu regionu Praha, Střední Čechy. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing destinace cestovního ruchu
Vít Fischer -
Marketing destinace cestovního ruchu
Martina Hubačová -
Management a marketing destinace cestovního ruchu Polabí
Lucie Čihulová -
Marketing vybrané destinace cestovního ruchu se zaměřením na internetovou prezentaci
Barbora ŠTOLBOVÁ -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová