Hudební streamovací služby v roli hrozby pro budoucí vývoj rádií v České republice – Veronika Vávrová
Veronika Vávrová
Bakalářská práce
Hudební streamovací služby v roli hrozby pro budoucí vývoj rádií v České republice
Music streaming services as a threat to the future development of radio
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu hudebních streamovacích služeb a jejich hrozbě pro budoucí vývoj rádia. V práci je nejdříve popsán vznik rozhlasového vysílání a jeho postupný vývoj až do současnosti. V dalších kapitolách je popsáno, jak se s nástupem doby internetu mění nejen marketing, ale i postoj uživatelů vůči médiím a poslechu hudby. Dále je v práci popsán vývoj hudebních streamovacích …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the phenomenon of music streaming services and their threats to the future development of radio. Firstly, the thesis describes the origin of radio broadcasting and its gradual development to the present. The following chapters mention the change of marketing and user's attitudes towards the media and listening to music during the Internet age. Furthermore, the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Roreček
- Oponent: Karel Friml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
Tereza Pluhařová -
Zhodnocení potenciálu českého trhu pro vstup nové hudební streamovací služby
Martin Luňáček -
Analýza nikdy nepřehrané hudby na streamovací platformě Spotify z hlediska hudebních žánrů
Eva Klimendová -
Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
Radim Petlach -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich
Název
Vložil
Vloženo
Práva