Marketingová komunikace destinace Mariánské Lázně – Bc. Petra ZELINKOVÁ
Bc. Petra ZELINKOVÁ
Master's thesis
Marketingová komunikace destinace Mariánské Lázně
Marketing communication of the destination Mariánské Lázně
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace v destinaci Mariánské Lázně. Na základě analýzy jsou v práci identifikovány současné nástroje marketingové komunikace a je zhodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce je také návrh optimálního komunikačního mixu destinace a návrh opatření vedoucích k dalšímu rozvoji marketingové komunikace města Mariánské Lázně.Abstract:
The thesis deals with an analysis of marketing communication instruments in the destination of Mariánské Lázně. On the ground of an analysis the current instruments of marketing communication are identified and the efficiency is evaluated. The one part of the thesis is also the suggestion of an optimal comunication mix and the measures, which contribute to the next development of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Accessible from:: 30. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Štumpf
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZELINKOVÁ, Petra. \textit{Marketingová komunikace destinace Mariánské Lázně}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/47qx7o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZELINKOVÁ, Petra. Marketingová komunikace destinace Mariánské Lázně. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing a management v esportu
Petr Tomek -
Marketing a management měst a obcí
Michaela Panenková -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing a management taneční školy - skupiny
Kateřina Valentová -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights