Využití konceptu Snoezelen jako prostředku k podpoře edukace na základní škole speciální – Bc. Jana Dítětová
Bc. Jana Dítětová
Diplomová práce
Využití konceptu Snoezelen jako prostředku k podpoře edukace na základní škole speciální
The use of the Snoezelen concept as a means to promote education in special elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití konceptu Snoezelen jako prostředku k podpoře edukace na základní škole speciální. Popisuje vzdělávání žáků s těžkým mentálním postižením, cíle, prostředky a metody, které jsou při vzdělávání těchto žáků využívány. Dále popisuje využívání konceptu Snoezelen a podpůrných terapií v základní škole speciální. Záměrem této práce je získání nových poznatků v …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the use of the Snoezelen concept as a means to promote education in special elementary school. This thesis describes the education of students with mental disabilities, objectives, means and methods that are in the education of these students used. Thesis also describes the using of the Snoezelen concept and supportive therapy in special elementary school. The intention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mqjo2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Hipoterapie jako podpúrná terapie pro osoby s mentální retardací a její vliv na psychosociální vývoj jedince
Zuzana KYSELICOVÁ -
Možnosti využití metody Snoezelen při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami.
Barbora Zedková