Spotrebné správanie na trhu s vybranými kozmetickými komoditami – Bc. Marcela Kántorová
Bc. Marcela Kántorová
Diplomová práce
Spotrebné správanie na trhu s vybranými kozmetickými komoditami
Spotřební chování na trhu s vybranými kosmetickými komoditami
Anotace:
Kantorová, M. Spotřební chování na trhu s vybranými kosmetickými komoditami. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním žen v České republice na trhu kosmetických produktů na péči o pleť. V rámci orientační analýzy je zkoumán trh kosmetiky a osobní péče a jeho vývojové trendy v České republice i ve světě. Primární výzkum realizovaný na …víceAbstract:
Kántorová, M. Consumer behaviour on the market of selected cosmetic commodities. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020.Final thesis deals with consumer behaviour of women on the skin care products market in the Czech Republic. Within the framework of the secondary analysis the market of cosmetics and personal care and its development trends in the Czech Republic and in the world is examined …víceAbstract:
Kántorová, M. Spotrebné správanie na trhu s vybranými kozmetickými komoditami. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Diplomová práca sa zaoberá spotrebiteľským správaním žien v Českej republike na trhu kozmetických produktov na starostlivosť o pleť. V rámci orientačnej analýzy je skúmaný trh kozmetiky a osobnej starostlivosti a jeho vývojové trendy v Českej republike aj vo svete …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Vplyv covid-19 na spotrebiteľské správanie v rôznych demografických segmentoch
Roman Straňovský -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Soňa Balážová -
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Vplyv ekonomiky jednotlivých krajín Európskej únie na spotrebiteľské správanie
Katarína Horáková