Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení – Jessica Šimkovičová
Jessica Šimkovičová
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení
Analysis of Customer Satisfaction in the Selected Restaurant
Anotace:
Bakalárska práca je zameraná na analýzu spokojnosti zákazníkov vo vybranom reštauračnom zariadení, ktoré poskytuje stravovacie služby a cateringové služby v Ilavskom kraji v malej obci Pruské. Teoretická časť vymedzuje základné pojmy, ktoré sa týkajú zákazníkov, služieb, cien a marketingového výskumu. V praktickej časti sa nachádzajú základne informácie o podniku a analýza výsledkov marketingového …víceAbstract:
The main focus of this thesis is to analyse a customer satisfaction lever at a chose restaurant facility. The concerned facility offers catering services in Pruské, a small village in Ilava country. The theoretical part of the thesis determines the basic concept of customers, services, price and marketing research. The practical part contains the basic information about the company and analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šimkovičová, Jessica. Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální problémy zasílatelských služeb a jejich analýza se zaměřením na KEB služby
Aneta Váňová -
Analýza zvolené služby podniku
David Krayzel -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Analýza spokojenosti hostů s nabídkou služeb v Hotelu Šipka***
Petra Monsportová -
Analýza (vybrané/vybraných) služeb ve zvolené lokalitě
Barbora Kajkavac -
Analýza potřeb a návrh koncepce oddělení podpory ICT v podniku poskytujícím služby u zákazníka
Tuan Anh Dinh -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Simona Krbečková -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Michaela Kopřivová