Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení – Jessica Šimkovičová
Jessica Šimkovičová
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení
Analysis of Customer Satisfaction in the Selected Restaurant
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na analýzu spokojnosti zákazníkov vo vybranom reštauračnom zariadení, ktoré poskytuje stravovacie služby a cateringové služby v Ilavskom kraji v malej obci Pruské. Teoretická časť vymedzuje základné pojmy, ktoré sa týkajú zákazníkov, služieb, cien a marketingového výskumu. V praktickej časti sa nachádzajú základne informácie o podniku a analýza výsledkov marketingového …moreAbstract:
The main focus of this thesis is to analyse a customer satisfaction lever at a chose restaurant facility. The concerned facility offers catering services in Pruské, a small village in Ilava country. The theoretical part of the thesis determines the basic concept of customers, services, price and marketing research. The practical part contains the basic information about the company and analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Vaculčíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMKOVIČOVÁ, Jessica. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/484ddb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šimkovičová, Jessica. Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Aktuální problémy zasílatelských služeb a jejich analýza se zaměřením na KEB služby
Aneta Váňová -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Analýza zvolené služby podniku
David Krayzel -
Analýza spokojenosti hostů s nabídkou služeb v Hotelu Šipka***
Petra Monsportová -
Analýza potřeb a návrh koncepce oddělení podpory ICT v podniku poskytujícím služby u zákazníka
Tuan Anh Dinh -
Analýza úrovně služeb z pohledu zákazníka ve vybraném penzionu v Luhačovicích
Petra Fojtíková -
Analýza spokojenosti zákazníků se službami Lesního hotelu ve Zlíně
Alžběta Hanáková