Jessica Šimkovičová

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení

Analysis of Customer Satisfaction in the Selected Restaurant
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na analýzu spokojnosti zákazníkov vo vybranom reštauračnom zariadení, ktoré poskytuje stravovacie služby a cateringové služby v Ilavskom kraji v malej obci Pruské. Teoretická časť vymedzuje základné pojmy, ktoré sa týkajú zákazníkov, služieb, cien a marketingového výskumu. V praktickej časti sa nachádzajú základne informácie o podniku a analýza výsledkov marketingového …more
Abstract:
The main focus of this thesis is to analyse a customer satisfaction lever at a chose restaurant facility. The concerned facility offers catering services in Pruské, a small village in Ilava country. The theoretical part of the thesis determines the basic concept of customers, services, price and marketing research. The practical part contains the basic information about the company and analysis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Zuzana Vaculčíková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šimkovičová, Jessica. Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe