Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci – Ing. Daniel Bufka
Ing. Daniel Bufka
Bachelor's thesis
Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci
Freedom of expression and its limits in marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá svobodou projevu v marketingové komunikaci, s důrazem na hodnotu svobody projevu, z hlediska lidských práv a jako jednoho ze základních pilířů moderního demokratického světa. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol a kromě analýzy svobody projevu a náležitostí marketingové komunikace se v práci objevují i jisté historické, lidsko-právní a legislativní aspekty zmíněné …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with freedom of speech in marketing communication, with an emphasis on the value of freedom of expression, in terms of human rights, and as one of the cornerstones of the modern democratic world. The work is divided into three main chapters, in addition to the analysis of freedom of expression and requirements of marketing communication, there are also certain historical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/llmxk/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 10. 2014
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Concept of Religious Freedom in the European Union
Anna Matušinová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Reklama a svoboda projevu
Ondřej Havlíček