Karel Schunágel

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie cyklistického klubu

Analysis of the marketing strategy of the cycling club
Anotace:
Jelikož jsem členem klubu a cyklistice se věnuji od dětství, zvolil jsem si za téma Analýzu marketingové strategie cyklistického klubu.K analýze jsem použil analýzu SWOT, PEST analýzu, analýzu zájmových skupin, analýzu konkurence a Porterův model pěti sil. Cílem práce je na základě výsledků analýz navrhnout zlepšení marketingové strategie, případně navrhnout novou strategii. Práce je rozdělena na dvě …více
Abstract:
I am a member of the cycling club and cycling has been my hobby since my childhood. This is reason why I choose the topics Analysis of the marketing strategy of the cycling club. I used SWOT analysis, PEST analysis, analysis of interest groups, competitive analysis and Porters model of five forces. The aim of Bachelor thesis is to propose an improvement of the marketing strategy, or to propose a new …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Alexandr Asmalovskij

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72699