Multinationals Marketing Strategy in the Chinese Market – Lukáš Krupka
Lukáš Krupka
Diplomová práce
Multinationals Marketing Strategy in the Chinese Market
Marketingová strategie multinacionálních společností na čínském trhu
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je detailně identifikovat čínský trh a čínského spotřebitele z pohledu mezinárodního a strategického marketingu. Čína je jeden z nejmocnějších a nejrychleji se rozvíjejících trhů na světě. Patří mezi tzv. státy BRIC/BRIICS. Jelikož ekonomicky se Čína velice rychle a znatelně vzmáhá, stala se velice zajímavým trhem pro mnoho mezinárodních a multinacionálních společností …víceAbstract:
The main goal of this master thesis is to identify the Chinese market and its consumer from the perspective of international and strategic marketing. China is one the most powerful and fastest growing market in the world belonging to the group of BRIC/BRIICS countries. As the economic development is growing, China has become an interesting market for many international and multinational companies where …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58323
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2014
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Stanislav Richter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58323
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
International Direct Marketing of the selected company
David Kopřiva TEST -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie podniku při vstupu na zahraniční trh
Arina Dremlyukh