Vstup do rýsování v učivu geometrie 1. stupně – Ing. Jiří KRAJČA
Ing. Jiří KRAJČA
Master's thesis
Vstup do rýsování v učivu geometrie 1. stupně
Entry to the sketch in the geometry curriculum on the 1st level of the primary school
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá počátky rýsování v geometrii 3. a 4. ročníku základní školy. Zprvu je spjato s didaktickými prostředími Hejného metody, později se děje na čistém papíře. Práce je rozdělena na dvě části, teoretická část se zabývá teoretickými východisky: podstatou geometrie a Hejného metody, přípravnými činnosti. Praktická část obsahuje množství geometrických úloh a činností, tvoří jakýsi …moreAbstract:
This thesis deals with the origins of drawing in the geometry of the 3rd and 4th grades of elementary school. At first it is connected with the didactic environments of the Hejny method, later on pure paper. The thesis is divided into two parts, the theoretical part deals with theoretical starting points: the essence of geometry and the Hejny method, preparatory activities. The practical part contains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRAJČA, Jiří. Vstup do rýsování v učivu geometrie 1. stupně. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
DIDAKTICKÁ HRA V MATEMATICE
Eva Šedinová -
Hejného metoda výuky matematiky a její sociální aspekt
Ondřej Raška -
Metoda profesora Hejného v současném českém školství
Daniela Bártová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Rovnicové myšlení žáků vzdělávaných Hejného metodou
Zuzana Frkalová -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová