Komunikační plán firmy MT servis - manipulační technika, s.r.o. – Kateřina KRESNIČEROVÁ
Kateřina KRESNIČEROVÁ
Bakalářská práce
Komunikační plán firmy MT servis - manipulační technika, s.r.o.
Communication Plan of MT servis - manipulační technika, s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační plán pro společnost MT servis - manipulační technika, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část zahrnuje odborný popis marketingové komunikace, komunikačního plánu a nástrojů marketingové komunikace na B2B trzích, kde se firma pohybuje. Praktická část je tvořena charakteristikou firmy, analýzou současné marketingové …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose a communication plan for company MT servis - manipulační technika, s.r.o. This work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part includes a professional description of marketing communication, a communication plan and tools of marketing communication in B2B markets where the company operates. The practical part is composed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRESNIČEROVÁ, Kateřina. Komunikační plán firmy MT servis - manipulační technika, s.r.o.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková