Ing. Šimon Prokop

Bakalářská práce

Vliv marketingu na efektivnost firmy

Influence of marketing on the company effectiveness
Anotace:
Hlavním důvodem pro výběr tohoto tématu, byl patrný vliv reklamy a marketingu na veškeré běžné činnosti osob i podnikatelských subjektů. Tato práce se zabývá definicí marketingu obecně, jeho strategií, marketingovým mixe a kampaní, dále pak dopadem marketingu na hospodaření společnosti a metod jeho měření. Vhodný výběr marketingových nástrojů, načasování a realizovatelný budget, zajišťuje úspěšnost …více
Abstract:
The main reason for a choice of this topic was evident influence of advertising and marketing on all persons and businesses activities. This thesis applies its mind to the definition of marketing generally, marketing strategy, marketing mix and campaigns, as well as the impact of marketing on company economics and its measurement method. The proper selection of marketing tools, timing and feasible …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
  • Oponent: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní