Vliv marketingu na efektivnost firmy – Ing. Šimon Prokop
Ing. Šimon Prokop
Bakalářská práce
Vliv marketingu na efektivnost firmy
Influence of marketing on the company effectiveness
Anotace:
Hlavním důvodem pro výběr tohoto tématu, byl patrný vliv reklamy a marketingu na veškeré běžné činnosti osob i podnikatelských subjektů. Tato práce se zabývá definicí marketingu obecně, jeho strategií, marketingovým mixe a kampaní, dále pak dopadem marketingu na hospodaření společnosti a metod jeho měření. Vhodný výběr marketingových nástrojů, načasování a realizovatelný budget, zajišťuje úspěšnost …víceAbstract:
The main reason for a choice of this topic was evident influence of advertising and marketing on all persons and businesses activities. This thesis applies its mind to the definition of marketing generally, marketing strategy, marketing mix and campaigns, as well as the impact of marketing on company economics and its measurement method. The proper selection of marketing tools, timing and feasible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o1zte/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň Skanska Reality
Veronika Vanišová -
Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů
Ludmila Crhová -
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST
Ondřej Kašpar -
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Efektivnost marketingu politických stran v ČR
Lucie Růžičková -
Hodnocení efektivnosti marketingových kampaní na sociálních sítích vybrané společnosti
Barbora Brusová -
Marketingová kampaň včetně návrhu komunikačního mixu pro vybrané produkty textilníhopodniku
Alena Kšádová -
Zhodnocení finanční situace vybrané hutnické společnosti s využitím finanční analýzy
Michal Havrlant