Sylva Mesteková

Diplomová práce

Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.

Anotace:
Diplomová práce se zabývá oblastí event marketingu a cílem práce je navržení event marketingového plánu vybrané značky společnosti Jan Becher Pernod Ricard a.s. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky komunikačního mixu a event marketingu, proces plánování event marketingové strategie. V praktické části se nachází situační analýza a na jejím základě je navržena event marketingová …více
Abstract:
Diploma thesis describes the field of event marketing and the goal of the thesis is designing the Event Marketing Plan of the selected brand of the Jan Becher Pernod Ricard a.s. The theoretical part defines tha basic characteristics of the communication mix and the event marketing, the planning proces and event marketing strategies. In the practival part is defines situational analysis. Based on situational …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 2. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálního rozvoje