Event marketingový plán prémiové produktu společnosti. – Sylva Mesteková
Sylva Mesteková
Diplomová práce
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá oblastí event marketingu a cílem práce je navržení event marketingového plánu vybrané značky společnosti Jan Becher Pernod Ricard a.s. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky komunikačního mixu a event marketingu, proces plánování event marketingové strategie. V praktické části se nachází situační analýza a na jejím základě je navržena event marketingová …víceAbstract:
Diploma thesis describes the field of event marketing and the goal of the thesis is designing the Event Marketing Plan of the selected brand of the Jan Becher Pernod Ricard a.s. The theoretical part defines tha basic characteristics of the communication mix and the event marketing, the planning proces and event marketing strategies. In the practival part is defines situational analysis. Based on situational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 1. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/49eoq6/DP_2018_Mestekova_Sylva.pdf
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MESTEKOVÁ, Sylva. \textit{Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/49eoq6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálního rozvoje
Práce na příbuzné téma
-
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Karolína Urbanová -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Tvorba event marketingové kampaně
Eva Němcová -
Role Event marketingu v komunikaci ŠKODA AUTO a.s.
Taťána Graciková -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Samed Sentürk -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kateřina Pořízková -
Tvorba event marketingovej kampane
Martina Mackovjaková