Bc. Renata Dvořáková

Bachelor's thesis

Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace

Development and present of internet marketing communication tools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá internetovými marketingovými nástroji v rámci marketingového komunikačního mixu, kdy se snažím ukázat specifika tohoto prostředku realizace. Praktickou částí je případová studie uskutečněné bannerové kampaně obchodu Kasa.cz na službách Seznam.cz, která prezentuje reálné aspekty nákupního modelu „cost per click“. Cílem je ověření efektivity bannerové reklamy a srovnání výhod …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with internet marketing tools within the marketing communication mix, where it is trying to point out the specifics of these particular means of realisation. Case study of the e-shop Kasa.cz realized banner campaign on servers from the Seznam.cz portfolio, showing real aspects of the CPC („cost-per-click“) buying model, represents the practical part of this work. The key aim …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní