Valérie Štursová

Bakalářská práce

Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie

The Efficiency of in-store marketing from the Perspective of Psychology
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou in-store marketingu z psychologického pohledu. Pochopení psychologických aspektů nákupního chování a rozhodování zákazníků je klíčové pro správnou implementaci in-store marketingu, což přesvědčilo autorku práce o významnosti zpracování tohoto tématu jako své bakalářské práce. Cílem práce je ověřit efektivitu vybraného in-store marketingového nástroje. Vedlejším …více
Abstract:
The bachelor’s thesis focuses on the issue of in-store marketing from a psychological perspective. Understanding the psychological aspects of shopping behaviour and customer decisions is key to the correct implementation of in-store marketing, which convinced the author of the importance of elaborating on this topic in her bachelor’s thesis. The objective of the thesis is to verify the effectiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace