Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie – Valérie Štursová
Valérie Štursová
Bakalářská práce
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
The Efficiency of in-store marketing from the Perspective of Psychology
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou in-store marketingu z psychologického pohledu. Pochopení psychologických aspektů nákupního chování a rozhodování zákazníků je klíčové pro správnou implementaci in-store marketingu, což přesvědčilo autorku práce o významnosti zpracování tohoto tématu jako své bakalářské práce. Cílem práce je ověřit efektivitu vybraného in-store marketingového nástroje. Vedlejším …víceAbstract:
The bachelor’s thesis focuses on the issue of in-store marketing from a psychological perspective. Understanding the psychological aspects of shopping behaviour and customer decisions is key to the correct implementation of in-store marketing, which convinced the author of the importance of elaborating on this topic in her bachelor’s thesis. The objective of the thesis is to verify the effectiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aeaw5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Smyslový marketing v neuromarketingu
Kateřina Tučková -
Smyslový marketing
Martin Hudec -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales promotion strategies in Procter&Gamble
Miroslav Šebesta