Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie – Adéla Selingerová
Adéla Selingerová
Bakalářská práce
Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie
The effect of advertising on the customer by the selection of the electricity suppliers
Anotace:
Selingerová, A. Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Cílem mé bakalářské práce je zjistit vlivy, působící spotřebitelovo chování a rozho-dování. Zároveň také zjistit motivy, které zákazníka dokážou zaujmout a které od-radit. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, se seznamujeme s pojmy, zejména …víceAbstract:
Selingerová, A. The effect of advertising on the customer by the selection of the electricity suppliers. Bachelor thesis. Brno: Mendel's University in Brno, 2014. The aim of my Bachelor thesis is to determine the effects that affect consumer's behaviour and decision making. Simultaneously is important to identify the mo-tives, which can interest the customer and which ones discourage them. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Dundelová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Andrea Janečková -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Juice and nectar consumer behaviour. Marketing research in cooperation with Pfanner, spol. s r. o.
Alena Caisová -
Analýza spotřebitelského chování v oblasti využití elektrické energie
Karolína Ducháčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva