Josef Korotvička

Bakalářská práce

Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití

Marketing and media communication in food retail and it´s effective application
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou a mediální komunikaci v potravinářském retailovém prostředí. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu využívané v českém potravinářském retailu jako jsou letáky a katalogy, televizní reklama, věrnostní programy nebo internetová reklama a jakým způsobem jsou využívány českými retailery. Analytická část rozebírá konkrétní kampaň …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on marketing and media communication in the food retail environment. The theoretical part describes individual communication mix tools used in Czech food retail, such as leaflets and catalogues, television advertising, loyalty programs or internet advertising, and how they are used by Czech retailers. The analytical part then analyzes the specific campaign of the leading …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Jiří Smetana, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON