Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití – Josef Korotvička
Josef Korotvička
Bakalářská práce
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Marketing and media communication in food retail and it´s effective application
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou a mediální komunikaci v potravinářském retailovém prostředí. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu využívané v českém potravinářském retailu jako jsou letáky a katalogy, televizní reklama, věrnostní programy nebo internetová reklama a jakým způsobem jsou využívány českými retailery. Analytická část rozebírá konkrétní kampaň …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on marketing and media communication in the food retail environment. The theoretical part describes individual communication mix tools used in Czech food retail, such as leaflets and catalogues, television advertising, loyalty programs or internet advertising, and how they are used by Czech retailers. The analytical part then analyzes the specific campaign of the leading …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOROTVIČKA, Josef. \textit{Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., Vysoká škola NEWTON. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/4a0y2e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová