Nástroje marketingové komunikace města Zbiroh a jejich efektivnost – Bc. Kristýna Palková
Bc. Kristýna Palková
Diplomová práce
Nástroje marketingové komunikace města Zbiroh a jejich efektivnost
Marketing communication tools of the selected municipality (city) and its effectiveness
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací menší obce na příkladu města Zbiroh. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a marketingové komunikace, popisuje marketingový mix obce a současné trendy v oblasti komunikace. Praktická část práce je zaměřena na situační analýzu města, rozbor stávajících marketingových aktivit, kvalitativní výzkum formou rozhovorů se zástupci města a …víceAbstract:
This thesis focuses on marketing communication of a small municipality, using the town of Zbiroh as a case study. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and marketing communication, describes the marketing mix of a municipality, and outlines current trends in communication. The practical part is based on a situational analysis of the town, an overview of current marketing activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2025
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bhqro/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2025
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku
Lada Šilhavá -
Potenciál rozvoje Fair trade v České republice
Michaela Tlolková -
Emoce strachu v současné reklamě
Petra POHLREICHOVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová