Bc. Kristýna Palková

Diplomová práce

Nástroje marketingové komunikace města Zbiroh a jejich efektivnost

Marketing communication tools of the selected municipality (city) and its effectiveness
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací menší obce na příkladu města Zbiroh. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a marketingové komunikace, popisuje marketingový mix obce a současné trendy v oblasti komunikace. Praktická část práce je zaměřena na situační analýzu města, rozbor stávajících marketingových aktivit, kvalitativní výzkum formou rozhovorů se zástupci města a …více
Abstract:
This thesis focuses on marketing communication of a small municipality, using the town of Zbiroh as a case study. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and marketing communication, describes the marketing mix of a municipality, and outlines current trends in communication. The practical part is based on a situational analysis of the town, an overview of current marketing activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2025
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní