Obsahová strategie značky na sociálních sítích – Bc. Veronika Kubálková
Bc. Veronika Kubálková
Bakalářská práce
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Brand content strategy on social networks
Anotace:
Cílem bakalářské práce je uskutečnit a vyhodnotit zvolenou obsahovou strategii dané značky na sociálních sítích. V teoretické části se bude pozornost věnována teorii obsahové strategii, marketingové komunikaci, online marketingu, komunikačního mixu, dále sociálním mediím a sítím. Praktická část bude zaměřena na strategii komunikace, bude určen typ obsahu a jak efektivně komunikovat na sociálních sítích …víceAbstract:
The bachelor's thesis aims to implement and evaluate the chosen content strategy of the brand on social networks. The theoretical part will pay attention to the theory of content strategy, marketing communication, online marketing, communication mix, as well as social media and networks. The practical part will focus on the communication strategy, the type of content, and how to communicate effectively …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/poihh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Daniel Kvíčala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech
Michaela Čermáková