Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy – Petra Vincourková
Petra Vincourková
Diplomová práce
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour in the Train Transport Market
Anotace:
Cílem této práce bylo zkoumat spotřebitelské chování v oblasti vlakové dopravy v České republice s ohledem na generace. Konkrétním cílem bylo identifikovat rozdíly v nákupech, preferencích a spokojenosti zákazníků mezi jednotlivými generacemi. V rámci výzkumu byl použit kvantitativní přístup a data byla sbírána prostřednictvím online dotazníku. Respondenti byli rozděleni do kategorií podle věku a výsledky …víceAbstract:
The aim of this thesis was to investigate consumer behaviour in train transport in the Czech Republic with regard to generations. Specifically, the aim was to identify differences in purchases, preferences and customer satisfaction between generations. A quantitative approach was used in the research and data was collected through an online questionnaire. Respondents were categorized by age and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149455
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VINCOURKOVÁ, Petra. \textit{Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/4actpi/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
David Božoň -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami
Kateřina Beranová -
Mezigenerační analýza spotřebitelských postojů na trhu s tetováním
Petra Halfarová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
Tereza Zgabajová -
Mezigenerační analýza na trhu cestovního ruchu
Michaela Najmanová -
Preference a spotřebitelské chování vegetariánů při nákupu potravin
Hana Smýkalová -
Spotřebitelské preference a plýtvání potravinami v domácnostech – komparace Česká republika a Finsko
Kristýna Staňková