Kupní rozhodovací proces na trhu energetických nápojů – Lucia Pinková
Lucia Pinková
Bakalářská práce
Kupní rozhodovací proces na trhu energetických nápojů
Purchase decision process in the energy dink market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je specifikace kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na trhu energetických nápojů a analýza jeho jednotlivých fází včetně zachycení vlivů, jež na něj působí. Snahou je také zjistit, jak je značka Red Bull vnímána spotřebiteli v České republice, a v souvislosti se získanými zjištěními navrhnout marketingová doporučení. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou …víceAbstract:
The aim of this Bachelor's thesis is the specification of consumer purchase decision process in the energy drink market and analysis of its phases including the influences that affect it. Furthermore the aim is to find out how Red Bull brand is being perceived by consumers in the Czech Republic. According to this information I will suggest marketing recommendations. The thesis is divided into the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42265
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Julius Wenig
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42265
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková