Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR – Bc. Tereza Hnízdiuchová
Bc. Tereza Hnízdiuchová
Diplomová práce
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR
Marketing Communication of a professional sports club in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je identifikovat klíčová specifika v marketingu a marketingové komunikaci profesionálních hokejových klubů. Na základě analýzy marketingové komunikace pomocí dostupných sekundárních dat z dokumentů a textů, které se k problematice vztahují, včetně analýzy oficiálních webových stránek a sociálních sítí. následně oba zvolené kluby komparovat. Sekundárním cílem je na základě analýzy a …víceAbstract:
The aim of this work is to identify the key specifics in marketing and marketing communication of professional hockey clubs. Based on the analysis of marketing communications using available secondary data from documents and texts related to the issue, including analysis of official websites and social networks. Then compare the two selected clubs. The secondary goal is to compile possible marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mx3c5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2017
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová