Bc. Tereza Hnízdiuchová

Diplomová práce

Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR

Marketing Communication of a professional sports club in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je identifikovat klíčová specifika v marketingu a marketingové komunikaci profesionálních hokejových klubů. Na základě analýzy marketingové komunikace pomocí dostupných sekundárních dat z dokumentů a textů, které se k problematice vztahují, včetně analýzy oficiálních webových stránek a sociálních sítí. následně oba zvolené kluby komparovat. Sekundárním cílem je na základě analýzy a …více
Abstract:
The aim of this work is to identify the key specifics in marketing and marketing communication of professional hockey clubs. Based on the analysis of marketing communications using available secondary data from documents and texts related to the issue, including analysis of official websites and social networks. Then compare the two selected clubs. The secondary goal is to compile possible marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2017
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní