Marketingová komunikace soukromých mateřských škol – Daniela Zemanová
Daniela Zemanová
Diplomová práce
Marketingová komunikace soukromých mateřských škol
Marketing Communications of Private Kindergartens
Anotace:
Cílem práce je navrhnout marketingovou komunikační strategii pro soukromé mateřské školy. I přestože v současné době většina mateřských škol nemá o zájemce nouzi, vzhledem k vývoji populační křivky v následujících letech se tato situace pravděpodobně změní a přibude mateřských škol, které budou mít problém své kapacity naplnit. Práce je zaměřena na soukromé mateřské školy, které mají své specifické …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design a marketing communication strategy for private kindergarten school. Even though at present most kindergartens have enough candidates, given the evolution of the population curve in the coming years, this situation is likely to change. Kindergarten schools will have problem to fulfill the capacity of their schools. The thesis is focused on private kindergarten schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55254
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2016
- Vedoucí: Dagmar Skokanová
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55254
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková