Daniela Zemanová

Diplomová práce

Marketingová komunikace soukromých mateřských škol

Marketing Communications of Private Kindergartens
Anotace:
Cílem práce je navrhnout marketingovou komunikační strategii pro soukromé mateřské školy. I přestože v současné době většina mateřských škol nemá o zájemce nouzi, vzhledem k vývoji populační křivky v následujících letech se tato situace pravděpodobně změní a přibude mateřských škol, které budou mít problém své kapacity naplnit. Práce je zaměřena na soukromé mateřské školy, které mají své specifické …více
Abstract:
The aim of the thesis is to design a marketing communication strategy for private kindergarten school. Even though at present most kindergartens have enough candidates, given the evolution of the population curve in the coming years, this situation is likely to change. Kindergarten schools will have problem to fulfill the capacity of their schools. The thesis is focused on private kindergarten schools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2016
  • Vedoucí: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55254