Výuka počátečního čtení a psaní u žáků s poruchami autistického spektra – Bc. Petra Hrabučáková
Bc. Petra Hrabučáková
Master's thesis
Výuka počátečního čtení a psaní u žáků s poruchami autistického spektra
Teaching Initial Reading and Writing to Students with Autism Spectrum Disorders
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou výuky počátečního čtení a psaní u žáků s poruchami autistického spektra. Teoretická část práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá charakteristikou, etiologií a klasifikací poruch autistického spektra, a diagnostickými prostředky. Druhá kapitola je zaměřena na legislativní rámec vzdělávání žáků s PAS, poradenské služby poskytované těmto osobám …moreAbstract:
The diploma thesis deals with teaching inicial reading and writing to pupils with autism spectrum disorders (ASD). The theoretical part is devided into three chapters. The first chapter deals with characteristic, etiology, clasiffication of autism spectrum disorders and theirs diagnosis. The second chapter focuses on legislation related to education of children with ASD, consulting services and education …moreKeywords
poruchy autistického spektra gramotnost strukturované učení speciálně pedagogická intervence analyticko-syntetická metoda čtení a psaní globální metoda čtení a psaní autism spectrum disorders literacy structured learning special pedagogical intervention analytic-synthetic reading and writing method global reading and writing method
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/h1j8m/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2014
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou. Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic.
Dita PAŤHOVÁ -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Feministická a archetypální analýza ženských postav rodu Targaryenů z Ohně a krve
Blanka Kohoutová -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Speciálně pedagogická intervence u dětí s PAS
Milena Horvatová -
Speciálně pedagogická intervence a péče o seniory s demencí
Markéta BENDLOVÁ -
Syndrom týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte a speciálně pedagogická intervence
Táňa BAŘINKOVÁ