Výuka počátečního čtení a psaní u žáků s poruchami autistického spektra – Bc. Petra Hrabučáková
Bc. Petra Hrabučáková
Master's thesis
Výuka počátečního čtení a psaní u žáků s poruchami autistického spektra
Teaching Initial Reading and Writing to Students with Autism Spectrum Disorders
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou výuky počátečního čtení a psaní u žáků s poruchami autistického spektra. Teoretická část práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá charakteristikou, etiologií a klasifikací poruch autistického spektra, a diagnostickými prostředky. Druhá kapitola je zaměřena na legislativní rámec vzdělávání žáků s PAS, poradenské služby poskytované těmto osobám …viacAbstract:
The diploma thesis deals with teaching inicial reading and writing to pupils with autism spectrum disorders (ASD). The theoretical part is devided into three chapters. The first chapter deals with characteristic, etiology, clasiffication of autism spectrum disorders and theirs diagnosis. The second chapter focuses on legislation related to education of children with ASD, consulting services and education …viacKľúčové slová
poruchy autistického spektra gramotnost strukturované učení speciálně pedagogická intervence analyticko-syntetická metoda čtení a psaní globální metoda čtení a psaní autism spectrum disorders literacy structured learning special pedagogical intervention analytic-synthetic reading and writing method global reading and writing method
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h1j8m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
- Vedúci: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou. Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic.
Dita PAŤHOVÁ -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Feministická a archetypální analýza ženských postav rodu Targaryenů z Ohně a krve
Blanka Kohoutová -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Speciálně pedagogická intervence u dětí s PAS
Milena Horvatová -
Speciálně pedagogická intervence a péče o seniory s demencí
Markéta BENDLOVÁ -
Syndrom týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte a speciálně pedagogická intervence
Táňa BAŘINKOVÁ