Diagnostika vztahů ve třídách ohrožených šikanou – Mgr. Ladislava Jagošová
Mgr. Ladislava Jagošová
Diplomová práce
Diagnostika vztahů ve třídách ohrožených šikanou
Diagnostics of relationships in classes which are in danger of bullying
Anotace:
Anotace Diplomová práce „Diagnostika vztahů ve třídách ohrožených šikanou“ pojednává o problému šikany mezi žáky základních škol a charakteristice účastníků tohoto patologického jevu. Zabývá se diagnostickými metodami, které mohou sloužit ke zjištění klimatu školy a třídy. Tato práce nabízí řešení v podobě zážitkové pedagogiky a většího zájmu o žáky a jejich vztahy. Praktická část je zaměřena na odhalení …víceAbstract:
Annotation The diploma thesis „Diagnostics of relationships in classes which are in danger of bullying“ is concerned with the problem of bullying among pupils of primary schools and characteristics of the participants of this patological thing. It deals with diagnostics methods which can serve to find out the school and class climate. The thesis offers solution in experience pedagogy and in more interest …víceKlíčová slova
Klíčová slova Šikana oběť agresor rodiče učitel prevence klima školy klima třídy skupinová dynamika diagnostika třídy zážitková pedagogika. Key words Bullying victim aggressor parents teacher prevention school climate class climate group dynamics diagnostics of class experience pedagogy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/frisc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2008
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zážitková pedagogika v sekundární drogové prevenci
Zuzana Vaňková -
Group Dynamics in the Adult Language Class
Michaela Navrátilová -
Klima školní třídy a dynamika jeho proměn ve specifických podmínkách koedukovaného a nekoedukovaného kolektivu
Naděžda Mastíková -
Klima třídy jako faktor eliminace výskytu rizikového chování u dětí
Klára Bárová -
Classroom Climate and Its Impact on Student Interaction in an English Class
Renata Schmidtová -
Využití dramatické výchovy pro podporu třídního klima v jazykově heterogenní třídě
Markéta Čejpová -
Vztahy mezi žáky a klima třídy na 1. stupni ZŠ
Jana Krajíčková -
Klima třídy a jak je možno jej pozitivně ovlivnit
Zuzana Holá